tinc molta por que sigui greu, i em fa vergonya explicar-ho algu
portu uns dies que em pica molt a a la vulva, la tinc vermella i irritada i crec que la tinc una mica inflada, me informat per si son fongs o algu, pero de moment no e vist cap granet ni res com a las fotos que e vist per intarnet, tinc moolta por... no puc para de plora em pica molt.. i no li puc di a ningu mes gran perque macompanyi al metge ni el ginacoleg, perque se que la meva mare em mataria... sempre em du k vigili i k no u faci amb el meu novio k em pot passa cosas dolentas, com infaccions o algu mes.. pro ja portem 9 mesos i tinc 16 anys i si que u em fet.. i si vaic al ginecoleg santarara que ja no soc verga ii pff... ara mateix estic ploran perque tinc molta por... de dia em pika pero no tan com de nit, a les nit ho passu fatal no dormu desde que em passa, i ja em passa des de fa uns 3 o 4 dies.. no se com feru per curarmu sense k ningu s'anteri...pero dema passat marxu de vacances i no podre ferires...i em fa por que quan torni i sigi massa tard i sigui mes greu...
sisplau responneu aixo... us agraire moltissim de vritat.. sisplaau..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, disculpes per contestar tan tard, estem anant tot lo ràpid que podem per anar al dia, però són moltes les consultes que rebem a diari.
Esperem que ja no et piqui tant, és realment incòmode i dolorós. Nosaltres no podem dir-te què és ja que no som metges, el millor que podem fer és anar al metge quan el nostre cos sent dolor, picors, hi apareixen taques, etc... així que si et torna a passar deixa la vergonya amagada i demana que t'acompanyin al metge.
Els fongs vaginals no només s'agafen amb les relacions sexuals, els podem agafar de moltes altres maneres, per tant, tranquil·la. Ara bé, procura, si tens relacions sexuals amb la teva parella, utilitzar el preservatiu sempre!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat