Molt comfosaa i molt enamorada. -happylove part2-
Holaaa espero que us enrecorddu de latra part
😘😘
Quan va aperxer despullat em vaig tapar amb un coxi ell em va insistir que li fes una palla pro li vaig dir que no que se la fes ell,i com si res es va seure.i se la va fer aquella escena em va exitar moltissim i em vaig tocar jo tambe el cas es qqe quan vaig acavar el meu germa va començar a vauxar i li vaig dir al seu amic que sentava fent la palla encara que samges al lavabo que jo em vesteixo pro ell em va agafar del braç i sem va emportar amb ell a dinz el lavabo va agafar una tovallola i la va posar al terra perque em poges sentar i despres una altra per ell jo em vaig girar per no veurel i que ell no em veiges.pro ell em va començar a preguntar coses sobre la.meva vidq lo primer que va dirrva ser que com es que habia tornat tan ahaviat si havia sortit amb les.amiges i em va ajudar a arreglaru per diru dalfuna manera el tema davans pro de repen em pregunta que si li habia fet una palla al meu novio i jo em giro de cop i tapanme la cara amb els mans li dic que si pro que no haviem arribat a Follar a ell al sentir aixo se li va empinar i per un segon em vatocar la seva polla al meeu xoxo jo.em vaig tornar a girar de seguida i al cap de no res em vaig posar a plorar ell desesperat em va cconsolar qquue ell no ho havia fet apres que no volia tocarme alli vaig que li savia greu pro li vaig dir que sentia com enganyava al meu novio que no vvolia enganyarlo pro ho estava fent ell em va dir dir que no no era culpa meva esta alli despullats i no era culpa meva que a ell al empinarseli mages tocat pro lo qye no savia esque en el segon que ma tocat mavia agradat i que creia que en aquell.moment mestava començant a agradar aixo no li vaig dir pro vaig parar de plorar i vam continuar parlant de les vacances de que em fet i que ferem o que ens agradaria fer i nose coses aixi pro de repent vam començar a aprlar de coses calentes un altre com jo li vaig preguntar si ell ho havia fet alguna vegada amb alguna noia i em va dir que si que dos cops amb una ex seeva jo li vaig preguntar que si al primer cop que folles que si la cages molt si fa mal o si costa ell em va dir que a ell no li va costar res que va sorgir al moment com a les pelis i que no els vaa costar res i van sentir molt plaer i jo vermellissima li vaig preguntar que per on sintroduiia el penis esque era un dubte meu molt gran no ho savia i clar en aquell moment teniem molta comfiança i ell per dirmu em va dir mira per aqui i sense pensad en lo que anava a fer em va tocar el xoxo i em va indicar per on sintorduia la cosa va ser molt hott ja que jo.estava super vermalla i ell sense.pensar en lo que estava fet ami magradava la sensacio i quan anava a treure.la ma li vaig dir sense oensar per on per one esq me despistat perdo la cosa esque em va totnar a tocar tan suaument i lentament que em vaig posar molt caxonda i ell o va notar nose com pro ho va notar i elssva retirar rapidament jo em vaig acostar cap a.ell fins al punt de que els seu penis i la meva vagina es van tocar com a vans pro ara si que cao savia apartatbvam estar un moment aixi fins que ell em va dir ta quedat clar per on sintrodueix i jo li vaig dir que no i ell em va tornar a tocar pro aquet com em va introduir els dits ho va fer tan suaument i tan nose era increible em va masturba i fins i tot em vaig corre vaig sentir tan plaer pro inmediatament em va dir aixo no sortira daqui tranquila i va obrir la porta i va marxar sileciosament cap.a dalt a buscar la roba i vestirse que si no perdia el bus jo el vaig segur i li vaaig dir que lacompanyava a la parada que estava aprop la em va dir que.vale i una vegada fora de casa li vaig dir lobque senti sentia que mesttva enamorant pro que no savia si era per lo que acavava de.passar o realment magrada i que avans quan plorva era per aixo ell em va dir que jo li agrada des de fa uns dies pro que no podia sortir amb mi tenin novio tenia que pendre una desciocio pro qque pases lo qje.passes seriem sempre amics i llavorns ja vam arribar a la parada i em va dir.ves a casa que ton verma mesta dien que si se on ets i em va donar un peto i em va dir que men anes que era tard men vaug anar dienli que parlariem per whats quan arribes ell a caasa.pro no vam parlar
El cas es que estic supdr comfosa nose si magrada per lescena hot o perque magrada de veritat i el.meu novio jo melestimo molt nose que fer sisplau ajudaa 😭😭😭
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Caram quants detalls, quina memòria! Nosaltres no podem dir-te què has de fer, només et podem dir que valoris bé els teus sentiments, les escenes hot, com tu dius, poden fer-nos sentir coses molt intenses. Valora si el que vols és el que tens amb la teva parella o vols iniciar algun tipus de relació amb l'amic del teu germà.
Tingues en compte que ell en cap moment et comenta res de sentiments cap a tu, senzillament el morbo i el moment de passió que vàreu viure.
Moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva història.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat