Bisexualitat?
Hola, tinc 16 anys, quan vaig començar el 3r curs d' ESP vaig conèixer un noi, i a pas dels dies ens vam fer amics, a finals de curs vaig començar a sentir coses molt fortes per aquest noi, me l'estimava amb boigeria, tenia somnis eròtics amb ell, tenint sexe.
Jo crec que sóc bisexual perquè sentia coses molt fortes per ell, volia tindré algo amb ell; però també sentia coses per la meva millor amiga, em vaig liar amb ella. No se si sóc bisexual o no. Ho vaig comentar amb una amiga i la seva opinió esque era bisexual, a les hores li vaig explicar a un amic i aquest amic lo va explicar al noi que m'agrada i aquest noi m'ha bloquejat al WhatsApp i al Facebook i no puc contactar amb ell per explicar-li.
Necessito consell, sóc bisexual? Que he de fer amb aquest noi?( no em parla )
Anissa Ouali

Hola Anònim16!! gràcies per la teva consulta!
No et podem dir 100% si ets bisexual o no! no deixen de ser etiquetes que serveixen per classificar una mica, però en la vida real és difícil traçar una línia que separi cada cosa! És normal que et preocupi saber "què ets", perquè a totes les persones ens agrada definir-nos.
Has de tenir en compte que l'orientació sexual és defineix mica en mica i amb el temps. L'orientació és defineix per de qui ens enamorem, no qui ens excita. A vegades això és difícil de diferenciar i pot haver-hi moments que sentim que no sabem quin ens enamora (els dos sexe, els nois, les noies).
El millor és que no et pressionis, a poc a poc t'aniràs definint però no vulguis córrer per posar-te una etiqueta, ja ho descobriràs amb el temps.
Respecte a l'amic, l'ideal seria poder parlar amb ell, explicar-li com et sents i que no voldries que s’allunyés de tu. Dius que no et parlar, i també és important donar-li una mica de temps si ell ho vols! Si teniu amics en comú podries demanar-los un cop de mà al menys per poder fer-li arribar el que li voldries dir. Però et recomanaríem primer de tot, donar-te temps per pensar que li voldries dir, i d'altre banda donar-li temps a ell.
Si ell ha decidit allunyar-se per una cosa que li han dit, és decisió seva, però ell també esta perdent a un gran amic!
Espero haver-te pogut ajudar! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali