Fer Esport
Holaa! =)
Tinc 12 anys, i m'agradaria fer una mica d'esport, pero entre l'insti, que faig angles per les tardes i els deures... no em queda gaire temps.
Hem podrieu donar alguna manera de fer esport de manera diaria, rapida i eficaç?
Moltisimes gracieeees!!
Petonss
Sara Bujalance

Hola! El que planteges és molt interessant, avui dia tenim les agendes tan apretades que costa trobar temps per fer algo tan necessari com l'esport. El millor que et puc aconsellar és que miris d'organitzar-te l'agenda de manera que puguis treure forat per fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. La millor opció seria apuntar-se a alguna escola esportiva per anar a fer esport sempre a les mateixes hores, per exemple, apuntar-se a un curs de natació, així et podries organitzar bé, però si això no és possible et recomano que miris de trobar estones en les que puguis, per exemple, sortir en bicicleta, anar en patins, o anar a còrrer amb algú altre. Un altre cosa que pots fer és pujar i baixar escales caminant, en lloc d'agafar l'ascensor i anar caminant als llocs (sempre i quan no estiguin massa lluny), d'aquesta manera també estaràs fent activitat física, encara que més moderada que l'esport. Molts petons!!