Fluix vaginal..?
Hola a tots! Gràcies per responde totes les nostres preguntes equip d'adolescents :)
La meva pregunta es una cosa que ja fa temps em passa i pensaba que ja em pasaría pero no, ultimament em surt fluix vaginal i no em toco ni res, la meva pregunta es, el fluix i el lubricant que ens surt a les noies quan estem excitades es lo mateix?
i si no ho es, com es que em surt fluix si no em passa mai ? nomes quant estic excitada i em toco pero sino, no aixi que no se que significa aquest fluix.
Gracies!
Anissa Ouali

Hola Adolescent15!! És un plaer estar en aquest consultori i poder donar un cop de mà als vostres dubtes :)!
El flux vaginal i la lubricació no són exactament el mateix!
El flux vaginal és el líquid produït constantment en la vagina amb la finalitat de netejar-la i humidificar-la, ajudant també a combatre infeccions. Aquet va variant en les diferents etapes del cicle menstrual, degut als canvis hormonals.
La lubricació vaginal, en canvi es produeix durant les relacions sexuals i com a conseqüència de l'excitació sexual femenina. És l’ajuda que envia el cos per permetre que les penetracions no siguin doloroses. Ajuda la vagina a rebre el penis o allò que s’hi vulgui introduir (un dit, una joguina, etc.). Hi ha èpoques de la vida d’una noia en què la lubricació s'aconsegueix de manera molt senzilla i hi pot haver d’altres èpoques en les quals costi una mica més aconseguir aquest lubricant natural.
Espero haver-te ajudat amb el dubte! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali