Em lio o no em lio?😩
Hola! Primer de tot dir-vos que m'encanta la web i m'encanta anar mirant el consultori perquè moltes vegades hi ha consultes que m'ajuden a mi.
Doncs mira, el cas és que jo tinc un amic amb el qual hi ha confiança. Durant tot el curs he estat pillada d'ell, però al veure que res doncs l'he oblidat. Total que fa uns dies, em va obrir per whatsapp dient-me que es volia liar amb mi, però es volia liar amb mi només perquè ho vol provar. El problema és que si em lio, serà el meu primer petó, i jo vull fer-me un petó amb la persona adequada en el moment adequat però ell diu que només és un favor. Total que jo, després de dir-li que li digués a una altre noia, li pregunto: "Per què et vols liar amb mi i no amb un altre?" (per anar descartant opcions) i diu que és perquè hi confiança i que perquè estic bona, tal qual. •Creieu que em pot estar dient això però que en realitat està pillat per mi?• Per la part de liar-me no em situo, per una banda penso que només és un favor per a un amic amb el qual hi ha confiança, però per l'altra banda és el meu primer petó i no vull gastar-lo per només provar. •Què m'aconselleu?•
Moltes gràcies, petons i bones vacances👅💓
Anissa Ouali

Hola!! gràcies a vosaltres per les consultes!!
Hi ha una cosa que has dit que cal repetir ja que t'ajudarà molt a decidir! el primer petó amb la persona adequada, el moment adequat... i afegim quan TU decideixis! No per fer-li el favor a un altre persona per molt amic que sigui!
Hi ha una cosa que has de tenir en compte, tu estàs o has estat pillada d'ell, i si decideixes liar-te amb ell, segurament ho facis perquè ell t'agrada però sembla que ell no ho esta per tu!
Els favors als amics estan molt bé, però això no és un favor, ja que és una situació important per tu que no tens que donar-li a una persona amb la que tu no has decidit compartir-ho!
Una forta abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali