Una noia de la Garrotxa necessita la vostra ajuda!
Hola! Sóc de la Garrotxa. Em mola un nen de la mateixa classe que vaig jo. Tontejavem una mica i aixi va ser la causa de com m'hi vaig colar. Després es va enterar, i llavors vem dexar de tontejar fins hi tot de parlar-nos. Em sabia molt de greu, perquè pensava que li feia com fàstic. A part de que te altres" rollets" si es considerable dir-ho així, perquè es el que intenta aconseguir, com la majoria. Un dia em va dir que ho sentia haver-se portat aixi, ja que em va afectar el seu comportament cap a mi, ho vaig passar d'allò més malament. M'ha dit que sent algo per mi, pero casibe sempre ens rallem. Per el motiu de que moltes vegades em diu que em rallo per ell i que li digui que es el que em passa, pero tinc por dir-li la veritat i ho evito. Ha arribat un punt que per no haber-li dit s'ha enfadat i aquest cop sento com si ho hagues perdut. (A part de lo explicat han surgit altres coses) He perdut l'esperança, ja no se que fer.
Que puc fer? Segueixu lluitant? Cada cop que em plantejo d'oblidar-lo...no puc, estic super enganxada, i no hi ha manera de desenganxar'm-hi.M'he enterat de coses molt fortes i encara ara no ho aconsegueixo, segueixu estan pillada.
Espero que ho veigueu i que no dubteu en donar-me la resposta.
Moltes gràcies!!
Anissa Ouali

Hola!!! com estàs?
És difícil oblidar algú així de cop, però sembla que entre vosaltres hi ha diversos malentesos i moltes coses que no es diuen. Això no vol dir haver-li de dir tot, però el no poder parlar clarament amb algú moltes vegades fa que tot sigui més embolicat del que sembla.
Si vols seguir lluitant l'un per l'altre, no pot faltar ser una mica clars! parlar del que voleu, si voldríeu sortir junts o ser amics?
Si decideixes oblidar? has d'anar mica en mica, donar-te temps, fer coses per distreure't amb altres amics i amigues, hi ha moments que ho passaràs malament però no és pot evitar.
Una estratègia per poder aclarir que vols fer... un dia que estiguis tranquil•lament a casa agafa paper i bolígraf, i escriure tot allò que voldries dir-li, dóna’t temps per escriure però no cal que estiguis tota la tarda (aquest paper no és per entregar-li a ell, és per ajudar-te a tu a aclarir les teves idees).
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali