Com sentir plaer?
Bona tarda!!
Fa dies que em llegeixo el consultori però tinc una pregunta que no he vist que contestéssiu mai. Bé, jo sóc una noia de 16 anys, tirant ja cap als 17. Fa uns quants mesos que he començat a sortir amb un noi, la relació va a millor, i ara comencem a tenir ganes de mantenir relacions sexuals. El fet és que quan jo em masturbu sola, el que faig és acariciar-me i fer pressió a la part del clítoris (per fora la vagina). Arriba un moment que al fer tanta pressió sentu plaer, em dura solament uns segons. És aquesta la sensació de plaer quan mantens relacions sexuals amb la parella i hi ha penetració? Perquè sentu molt plaer però mai arribu a l'orgasme. Per altra banda, a vegades m'he introduït un o dos dits però no sentu cap tipus de plaer. Nomes el sentu quan em tocu per fora el clítoris. Ell ja m'ha posat els dits alguns cops però no sentu res. El que m'inquieta és que com que quan m'introdueixu els dits no em dóna plaer, quan ell m'introdueixi el penis tampoc en sentiré? Perquè per la part de dins no em dóna gens de gust. Realment m'agradaria sentir-ne en el moment de la penetració.
Moltes gràcies! Un petunás i una abraçadaa!!:)
Anissa Ouali

Hola M3!! gràcies per llegir-nos al consultori i per animar-te a fer la teva consulta!
Anem per parts, el clítoris és una de les zones més sensibles dels genitals femenins (molt més que la part interior de la vagina on la sensibilitat és molt baixa). Per aquest motiu quan acaricies, toques o pressiones aquesta zona (el clítoris) produeix plaer. Això no és la mateixa sensació que la penetració o el mateix plaer, ja que com hem dit dintre la vagina hi ha molt poca sensibilitat (per això al introduir els dits pots no notar res de plaer), a més a més, que en la penetració el clítoris no s'està tocant! per això en el moment de penetració no hi ha el mateix plaer que al tocar el clítoris.
El plaer no es dona només pel fet de tocar alguna part del cos, l’òrgan sexual més important és el cap i aquest també necessita sentir-se a gust, excitat, amb ganes per sentir plaer (i és indispensable per arribar a l'orgasme, a més de tocar les zones de sensibilitat).
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali