em sento culpable
hola! mersi per fer possible que els adolescents puguem fer consultes!
Fa temps que vaig començar a masturbar-me i mai arribo a l'orgasme. NO em dona plaer posar-me els dits però si acariciar-me el clitoris. Aixo es considerat masturbacio? O per que sigui masturbacio hi ha d'haver-hi penetracio? A més, quan ho faig, quan acabo em sento super culpable, i em sento com una guarra i bruta i no se si es normal.
a mes, un dia quan m'estava masturbant va entrar el meu pare i em va pillar. des d'aleshores s'està comportant super raro amb mi. un dia la meva mare no estava i es va començar a acostar a mi dient-me que tenia unes tetes molt boniques i el primer dia no li vaig fer cas però esque ja fa dues setmanes que em va tocant la vulva i jo no vull perque es el meu pare! i em va dient que soc molt guapa. Jo passava de tot aixo fins que va passar algo super heavy. Un mati que la meva mare no estava em va dir que havia de portar un tampo durant tot el dia perque a la tarda ho volia fer amb mi (jo encara no tinc la regla). Em va amenaçar i clar, ho vaig haver de fer i li vaig preguntar perque no feia l'amor amb la meva mare i em va dir que li agradava fer-ho amb verges. Total que aquella tarda me'n vaig anar a casa d'una amiga meva i quan vaig arribar a casa, que la meva mare estava de viatge, em va obligar a fer-ho.
Estic super preocupada i quan va arribar la meva mare doncs el meu pare es comportava com si no hagues passat res.
Li hauria de dir a la meva mare? Es que em fa por que s'enfadi amb mi.
Merci per tot!
Anissa Ouali

Hola Mariona145!!
La masturbació no vol dir que hi hagi d'haver-hi penetració, masturbar-se vol dir tocar, acariciar, jugar amb aquelles zones del cos que resulten més agradables, sensibles i produeixen plaer, per exemple el clítoris, com tu fas.
Introduir-se els dits no vol dir masturbació, a més que a la part interior de la vagina la sensibilitat és molt baixa, i per tant introduir-se els dits és més difícil que produeixi plaer.
En relació a l'orgasme, has de saber el plaer no es dona només pel fet de tocar alguna part del cos, l’òrgan sexual més important és el cap i aquest també necessita sentir-se a gust, excitat, amb ganes per sentir plaer (i és indispensable per arribar a l'orgasme, a més de tocar les zones de sensibilitat). Fixa't on està el teu cap: pensant que és una guarra, bruta i és sent culpable.. aquests pensaments no ajudaran a que puguis arribar a l'orgasme. A més, per quin motiu masturbar-se, excitar-se, sentir plaer, jugar... vol dir ser una guarra i bruta?
En relació a la segona part de la teva consulta, has de saber que si aquesta situació és real, estem davant d'una situació d’abús sexual, i s'hauria de denunciar aquest fet. No és pot mantenir en secret ja que l'adult que ha comès aquest fet ha de ser responsable, encara que sigui un pare o mare. la persona que rep l’abús mai es culpable de la situació, i per això hauries de dir-li aquest fet a la mare (no serà una situació fàcil, ni per ella ni per tu, però has de saber que tu no ets culpable de tot això)
Espero haver-te ajudat!
Anissa Ouali, @AniOuali