Que puc fer per a que la meva parella no tingui un "gatillazo"?
La meva parella complirà 20 anys i segueix sent Verge. Ja porte'm una setmana intentan de fer l'amor cada dia però quan ya estem despullats els dos, ell es fique molt nerviós i per molt calent que estigui no se li aixeque. Al principi no me preocupava, però després d'una setmana ya nose com fer per a que se li aixequi. Diu que el problema no sóc yo, sino que és fique nerviós hi he probat moltes coses per a que és calmi, però res. Me podríeu dir alguna manera de ajudar-lo i que poguem? Gràcieeees.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No tenim una fórmula màgica per ajudar a la teva parella, ens sap greu, cada noi i cada vivència és diferent per tant no podem donar una resposta general. El que si ens plantegem és si li passa sempre, és a dir, si està ell sol quan es masturba tampoc pot aconseguir i mantenir una erecció? o sí que pot? Quan dorm té ereccions involuntàries? o no en té ni dormint?
El que us aconsellem és que acudiu a un professional, a un psicòleg especialitzat, amb un procés individualitzat la gran majoria dels casos es resolen.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat