No se que fer!
Per favor, que sigui anònim.
Fa un temps vaig conèixer un noi a una verbena, la meva amiga ja el coneixia des de petits i ens va presentar, em va cridar l'atenció.
Quan vam agafar el bus me va demanar es Whatsapp i jo li vaig donar. Des de aquell moment ens vam tornar inseparables. Quan xarravem pel Whatsapp sempre em deia que m'estimava i que era molt important per ell però resulta que té novia.
Això no ès tot, a altres festes vam estar super carinyosos, petonets per aquí i per allà, abraços i més.
Jo conec a la novia, va al meu institut. Duen 6 mesos i no se que fer perque m'agrada i ell també em demostra que l'importo. Ajudeu-me per favor.
Què he de fer?
Petooons
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
La història que ens expliques segurament està sent molt intensa per tu, la nostra pregunta és: estàs contenta amb la situació que ell et proposa? (ell seguir amb novia i tu estar en forma de satèl·lit?) Si així ja hi estàs bé i és la teva idea del que vols amb ell, endavant, si coneixes i acceptes la situació.
Si no és així i t'agradaria ser "la novia", el consell que et donem és que parlis amb ell i li demanis què vol, vol seguir amb la novia actual i que tu siguis el seu satèl·lit, té pensat deixar-ho amb la novia actual i provar amb tu, vol tenir-vos a les dues,... què vol?
Un cop sàpigues què vol ell, valora si encaixa amb el que vols tu. I fes el que tu vulguis fer, sabent que la situació us afectarà a vosaltres dos i a una tercera persona.
Espero haver-te ajudat, ja ens explicaràs!
Helena Angel @HelenaAL