no tinc autocontrol, ajudaaaaa
Hola sóc una noia de 15 anys que fa 2 dies vaig conèixer el noi de la meva vida,, ens hem començat a liar-nos fins el punt de començar amb dir-nos em poses, t'estimo, ets la noia més fantàstica i la més excitant i quan està amb mi només em veurem se li posa dura, al primer dia ja va passar-li però ahir ja vam acabar al llit amb lubricant que havia portat... però es que quan se li aixeca ja no tinc autocontrol li agafo i comencem a masturbar-nos l'un al altre fins a tenir sexe... vull anar ràpid però no ser si faig be que al cap d'un dia ja ens posem al llit, necessito ajuda, que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si fas bé o fas malament nosaltres no t'ho direm ja que no estem aquí per jutjar a res ni a ningú. La pregunta és, tu estàs d'acord en tot el que fas, ho fas plenament conscient de les conseqüències que pot ocasionar, els riscos que té i tot el que comporta tenir relacions sexuals? Si a tu et sembla bé, i utilitzes els mètodes anticonceptius oportuns (preservatiu), aleshores nosaltres no som ningú per jutjar la teva decisió.
Ara bé, si no estàs contenta amb la teva decisió de fer-ho al cap d'un dia, aleshores planteja't per què ho fas, o per qui ho fas...?
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat