dits..
Hola!
Sóc una noia de 16 anys, casibé 17, i mai he tingut novio. El cas es que fa unes setmanes no paro de mirar porno i a masturbar-me, arribo al orgasme i tot, però quan em vul posar els dits a la vulva només m'hi entra un i si provo amb més em fa moltissim mal. És normal? Què puc fer?
Merci.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si quan introdueixes dits no sents plaer, i sents dolor i quan estimules clítoris arribes a l'orgasme i no fa mal, tu mateixa contestes la teva pregunta. Les terminacions nervioses en els genitals femenins no estan a l'interior de la vagina, estan a l'exterior, a la zona del clítoris.
Si vols introduir per conèixer més el teu cos, introdueix, la curiositat és genial! Ara bé, no ho facis per a aconseguir plaer ja que et serà molt més difícil, et pot agradar però per arribar a l'orgasme hi arribaràs de forma més rapida a través del clítoris ja que l'única funció que té és la de produir plaer.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat