masturbació...
Hola, tinc un dupte que fa bastant que el tinc i no se que fer.
Resulta que fa temps vaig començar a masturbar-me, i ara és com una necessitat, és normal?
Quan em toco, sento plaer, però nose quines altres formes hi han..?! M'han dit que passan-te un llaspis per la vagina és una manera, però m'agradaria saber-ne una altra, em podries aconsellar?
Moltes gràcies,
Petons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La masturbació femenina és un dels temes més freqüents en el consultori, si mires consultes anteriors en veuràs moltes!
Quan comencem a descobrir que els genitals ens poden oferir plaer i orgasmes els hi dediquem més temps i això és fantàstic ja que conèixer com t'agrada, amb quin ritme i amb quina pressió sents més plaer, t'ajudarà a ensenyar a la teva parella (o futura parella) com t'agrada!
Com masturbar-te? és complicat de dir ja que has de trobar el que més t'agradi a tu, pots provar acariciar els genitals amb roba, acariciar-los sense roba, amb la mà, amb els dits, fregant-te amb algun coixí (i roba posada, calcetes/tanga, o sense roba), provar a estimular-te amb una mica de lubricant, o el que se t'acudeixi que no sigui perillós i no et faci mal.
Espero haver-te ajudat a tu i altres noies amb dubtes semblants als teus.
Helena Angel @HelenaAL