Tinc una consulta!
Ahir vaig tenir relacions sexuals amb el meu novio, bueno en realitat no ho vam fer totalment perque
va haver de parar perque em feia mal. Llavors el problema esta, que quan ens vam aixecardel llit hi havia una taca molt gran de sang i jo estava tacada també.I estic una mica asustada perque es molta sang com per haver estat l'himen.
Que ha pogut ser?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Disculpa que contestem tan tard, però l'allau de preguntes al consultori no ens permet contestar més ràpid.
La sang pot ser l'himen. L'himen, segons la noia, és diferent, hi ha hímens prims, elàstics, rígids, gruixuts, ... és com la forma de les ungles, cada persona, en aquest cas cada noia, té el seu i no totes el tenim igual. Això també ens ajuda a entendre com és que hi ha noies que sagnen amb la primera vegada que hi ha penetració i altres que no sagnen res.
Potser el teu himen era més gruixut i en el moment en que hi va haver la primera penetració es va trenca, i va haver aquest sagnat que ens expliques.
Espero haver-te respost el dubte i també haver ajudat a altres noies que es trobin en una situació semblant a la teva.
Helena Angel @HelenaAL