diferència
Hola, quina diferència hi ha entre ser una persona bulímica o anorèxica? O sigui, vull dir, al principi com pots saber-ho?
P.D: Quan et començes a veure rara, que no t'agrades i vols aprimar, ja començes a tenir algun transtorn alimentrari? Petons i mil gràcies
Sara Bujalance

La persona amb bulimia o anorèxia és algú que se sent molt malament amb si mateixa en general, però especialment amb el seu físic. És algú que pateix molt, que cada cop s'aïlla més dels altres i que cada cop se sent pitjor. Podriem dir que la preocupació pel pes i el menjar es fan amos de la seva vida. Quan comences a veure't rara, no t'agrades i vols aprimar no necessàriament tens anorèxia o bulimia, però amb el pas del temps sí podria arribar a convertir-se. Per evitar-ho et recomano que parlis de com et sents amb el teu cos amb algun adult de confiança, com la teva mare o pare, per exemple. Ells t'ajudaran a sentir-te millor amb tu mateixa i a prevenir problemes greus. Molts petons!!