He perdut la virginitat...
Hola em dic Judith i tinc 13 anys, ja se que he perdut la virginitat molt d'hora pero esk el meu cos m'ho demanava!
He tingut molt de plaer durant l'acte, el meu novio i jo hem estat casi dues hores tenint sexe i ell semblava que s'ho estava pasant molt be pero jo no li veia del tot excitat ja que a l'hora d'acabr li he fet una palla pero el seu penis no estava ni dur ni res.
Significa això que no li he excitat?
Elena Crespi

Hola Anonima, el més important és que ho hagis fet perquè tu ho has volgut i que hagis pres les mesures necessàries. Si has estat dues hores amb ell, espero que hagueu canviat el preservatiu ja que es pot fer malbé i suposo que no parles de dues hores de penetració perquè això pot causar molt de dolor a la teva vagina.
I potser el penis del teu novio no estava dur perquè portaveu molta estona tenint relacions.
La millor manera de saber com va anar és parlar-ho amb ell ja que és ell que sap com funciona i què li agrada i com van anar les coses l'altre dia. Aquesta és la manera d'anar-ne aprenent junts. Parlant-te.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres