confosa amb fer una PALLA
Hola! ;)
L'altre dia estava amb el meu novio i ens vam començar a tocar.
Vaig decidir fer-li una palla, però clar era la primera vegada que li feia això a un noi i no sabia ben bé com.
El cas és que quan li estava tocant de cop em va dir que parés per que li feia mal per no se què de la PELL. Però no ho vaig entendre.
Al final em va ensenyar i ho vaig acabar fent bé, però només li acariciava, no li vaig fer una palla.
La meva conclusió és:
-
Quan el tocava li he pogut haver fet mal de veritat com diu?, és a dir, a un noi si li fas una palla i ho fas malament, li pot fer mal??
Vau dir que fer una palla consistia en moure la pell cap amunt i cap avall no? Per això no entenc que m'hagi dit que li feia mal per no se què de la pell.
Gràcies ♥
Elena Crespi

Hola windygirl!
Doncs si et diu alguna cosa de la pell pot ser que tingui fimosi i que això li provoqui dolor.
A ell li hauries de dir que hauria d'anar al metge, perquè una masturbació no hauria de ser gens dolorosa. I no és que tu ho fessis malament sinó que ell t'ha d'explicar ben bé què li passa. I va fer molt ben fet ensenyant-te el que volia. Si a ell li agraden les carícies, també és una masturbació.
Parla-ho amb ell i comenta-li el que et dic i a veure si ell pot gaudir més i sense dolor. Però no vas fer res mal fet i ell també va fer molt ben fet dient-te que tenia dolor i que millor si ho feies d'una altra manera.
Una abraçada i gràcies a tu!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres