No se fer l'amor!
Hola, sóc una noia de 17 anys. Aviat faré una festa d'aniversari i les meves amigues volen que perdi la meva virginitat, la veritat es que jo també vui donar aquest pas, em sento insegura, i si no li agrada el meu cos a la meva parella?
El cas és que les meves amigues sempre em diuen que no em preocupi, que estic molt bona, però jo no ho veig així, em podeu donar un consell per seduir a la meva parella?
Elena Crespi

Hola Anonima!
POssiblement a la teva parella ja la tens més que seduida. I si vols tenir relacions sexuals amb penetració amb ell, primer de tot et recomanem que facis altres coses per anar fent cada vegada més. No sé fins a on heu arribat fins ara. Però potser és més important que abans pugueu conèixer els vostres cossos abans d'arribar a la penetració.
I si les teves amigues volen que perdis la virginitat, no ho facis per la seva pressió, fes-ho perquè realment sents que tu vols i que estàs preparada.
Què has de tenir a punt? preservatius, un lloc tranquil i la seguretat de que vols fer-ho amb la persona amb la que estàs ara. Així estaràs més tranquil·la. I no fer-ho perquè algú t'ho digui sinó fer-ho perquè tu vulguis i la teva parella també vulgui.
Una de les coses que pots fer és parlar-ne amb ell. És molt important que ho puguis parlar amb ell peruqè així podeu parlar dels dubtes que teniu, de com ho voleu fer... Aquesta és una de les millors maneres!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres