Dona Curiosa
Hola, bon dia. Primer de tot dir que no vaig néixer l'any 1980, ho vaig fer el 1972, però aquesta web no sé per què no deixa marcar un any 1972. Bé, sé que aquesta pàgina és consultada per gent un xic més jove que jo, però els seus dubtes i els meus són bastant similars i no sabia a qui consultar-ho ja que les meves amigues són molt pudoroses i no parlen mai d'aquests temes... bé, ja m'enteneu, "guarrindongus".
Jo sempre he sigut una persona molt reservada, m'han educat sota la religió catòlica de l'Opus Dei, l'altre dia vaig contraure matrimoni (una cerimònia preciosa) però el cas és que el meu marit i jo encara no hem fet.......... l'amor. No tinc valor de parlar-ho amb ell, ja que sóc una persona que es ruboritza amb una facilitat increïble, però m'agradaria tenir vida (sexual), he arribat al punt de sentir enveja de la meva gateta (La Puky) quan es posa en cel, ja que es masturba molt amb qualsevol objecte de casa i se la veu molt feliç. No penseu que és broma, no ho és, em sento molt avergonyida per sentir enveja de la meva Puky.
Com podria fer per insinuar-li al meu marit que vull mantenir aquest estil de relacions (per favor quina vergonya)? He llegit que les pingüines mouen la cua al costat dels pingüins quan volen atraure'ls. Ho faig? I un altre dubte: Exactament, què s'ha de ficar i per on? És que a l'escola no m'ho van ensenyar...
En fi, dispenseu les molèsties i doneu-vos pressa en contestar, és una situació molt incòmoda per mi, preneu-vos-ho amb la serietat que requereix.
Moltes gràcies.
Dona Curiosa.
Elena Crespi

Hola Dona Curiosa! evidentment ens prenem la teva consulta com a seriosa. No ets l'única persona en una situació així.
Entenc, doncs, que el teu marit (enhorabona pel casament) no ha intentat fer res sexual amb tu i tu tampoc saps com fer-ho per insinuar-li que vols.
Evidentment pots intentar quelcom on no s'hagi de dir res: fer un petó més apassionat, alguna carícia... però el que ens diferencia als humans de la resta d'animals és que podem parlar. La sinceritat i la comunicació en una parella és clau, per tant, si tens ganes de fer una mica més... pots intentar comentar-li de manera senzilla i sincera.
Compartir una vida sexual plegats és una mostra d'amor molt gran, per tant, és molt normal que en tinguis ganes.
Et recomano un llibre: "Tu sexo es aún más tuyo" de la Sylvia de Béjar. Allà desvelaràs molts dels dubtes que tens.
Per poder tenir relacions sexuals amb la teva parella podeu fer diferents coses: tocar-vos i masturbar-vos, tenir sexe oral o penetració. Demanaves què s'havia de ficar on... doncs per tenir penetració, el penis ha d'entrar dins de la teva vagina.
Per això et recomano el llibre, perquè allà trobaràs tota la informació que necessites.
I si tens alguna dificultat més pots posar-te en contacte amb mi a e.crespi@interpersonal.cat.
Gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres