Vam inentar-ho però no va resultar...
Resulta que l'altre dia estàvem el meu noi i jo a casa seva sols. Els dos estàvem "tontets" i ens estàvem tocant, i de cop va sorgir el tema de si jo volia arribar a més. No teníem quasi temps perquè en cinc minuts havíem de marxar, ell va agafar el preservatiu i se'l va posar, però degut a la meva inexperiència i a les presses no va haver-hi penetració. Què puc fer ara? Va ser culpa meva que no puguéssim fer-ho? Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Primer de tot eliminem la paraula "culpa" del vocabulari, tu no vas ser culpable de res, en tot cas, la situació de presses sumada a les vostres ganes van ser responsables que no pugues haver penetració. Però tu no ets culpable de res.
Si algú va ser culpable potser va ser el moment, potser no era el millor moment per tenir relacions sexuals, ja que si en 5 minuts havíeu de marxar, i molt tranquils no devíeu estar.
Com a consell m'agradaria dir-te que si algun dia no vols arribar a més, només ho has de dir. Ell ho haurà de respectar i tu no hauràs de sentir-te culpable per no voler fer-ho. I això sempre! Ningú pot forçar-te de cap manera per tenir relacions sexuals (ni amb sentiment de culpa).
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL