Virginitat
Tinc un dubte que a vegades sem converteix en problema. Sóc una noia de 17 anys que no ha perdut la virginitat i no trobo que sigui un problema però a vegades quan estic amb un noi que tontejem a vegades, vull fer-ho. Però altres vegades, penso que vull mantenir la virginitat fins a la persona adequada ja que amb aquest noi mai parlem i quan ho fem sempre tontejem i tal.
Que hauria de fer?
Elena Crespi

Hola honor2! doncs això realment ha de ser una decisió teva. Tu ets qui ha de decidir què és més important per tu: si fer-ho amb algú especial o fer-ho amb aquest noi amb qui tonteges. Aquí és on el que valores més ha de sortir. I has de tenir en compte que prenguis la decisió que prenguis, estarà bé. Però, sobretot, has de tenir en compte que has d'anar ben protegida, has de mirar d'entendre't amb la persona que escullis (potser que pugueu parlar seria un tema imporant, no?) i ho has de fer en un lloc on estiguis tranquil·la (perquè segurament la situació ja et posarà una mica nerviosa, és normal).
Sobretot, no et forcis a decidir res!
Un petó! Cuida't!
Elena Crespi i Asensio - @ElenaCrespi81