***
Hola, sóc una noia de 17 anys. Aquest principi de mes vaig perdre la virginitat amb la meva parella i em practicat sexe varis vegades durant aquest (sempre amb preservatiu). El cas però, es que el dia 19 m’havia de venir la regla i ja porto 8 dies de retard, em comença a preocupar perquè, tot hi haver tingut retards altres vegades, mai n’havia tingut de tanta durada.
Tot i que em tranquil·litza saber que en totes les relacions amb penetració que vam tenir vam posar el condó des de l’inici de la penetració, estic una mica preocupada per aquest fet perquè mai m’havia passat i que no fos cas que per X motius haguéssim comes error al ficar-lo o altres.
Durant les relacions que hem tingut, tres d'elles van tenir sang, nose si aquest fet també podria tenir a veure en el retard que tinc.
Creus que m’hauria de preocupar? Fer proba d’embaràs? Anar al ginecòleg?
Elena Crespi

Hola Anònima1
anar al ginecòleg no és mai una mala idea. si ja tens relacions sexuals es important que facis revisions cada any o cada dos anys, per tant, ara podria ser una bona manera de començar.
veig que sempre heu tingut relacions sexuals amb preservatiu,per tant, no pateixis pe la possibilitat d'un embaràs.
Si ha sortit una mica de sang pot ser que hagis tingut alguna mica d'irritació deurant la penetració, per tant, potser hauríeu de lubricar més la zona o anar més lents.
Suposo que ara ja et deu haver vingut la regla i tot haurà quedat en un "susto". Els retards sempre poden passar i si ets sexualmetn activa el risc de l'embaràs sepre està al cap però si vosaltres sempre feu servir el preservatiu des que el penis s'acosta a la vagina és que ho esteu fent molt bé!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres