Tinc molta por!
Hola! Tinc un problema. El meu novio i jo tenim relacions sexuals i l'altre dia ho vam provar sense preservatiu pero només ficar-la sense que es corres dins meu. I aixo ho vam provar una 4/5 cops en dies diferents. I ara tinc molta por d'estar embarassada perque el mes passat em va venir la regla el dia 26 i aquest mes encara no m'ha vingut... I no se que fer.. Que puc fer? Necesito ajuda!!!
Elena Crespi

Hola Nana!
doncs el que vau fer comporta risc, sí. encaraque no hagués ejaculat dins. Quan hi ha contacte entre el penis i la vagina sense el preservatiu hi ha risc. I si hi ha hagut ejaculació encara més risc.
que hi hagi risc no vol dir que estiguis embarassada, per tant, tranquil·litza't i espera a que et vingui la regla. si estàs nerviosa és molt possible que pugui venir amb retard.
Esperemque es quedi nomésamb un espant i prou. I a partir d'ara ja saps que sempre s'ha de fer amb preservatiu, quan el penis vulgui acostar-se a la vagina, el condó ha d'estar posat!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres