Masturbació
Me faig 6 pallas al dia , puc arribar a agfar infeccio , em corro molt rapid passa algo ? Puc aumentar el temps per disfrutar mes ?
Em surt molt semen es dolent?
Sempre estic empalmat es dolent?
Perque em desperto empalmat?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quantes preguntes! Espero no deixar-me'n cap per contestar.
Pel fet de masturbar-te no has de per què agafar cap infecció, el que sí que pot arribar a passar és que adquireixis uns mals hàbits sexuals.
M'explico: si et masturbes de forma ràpida per arribar ràpid a la sensació de després (a l'orgasme o a la descàrrega física) el que fas és entrenar al teu cos a respondre ràpid. Per gaudir més temps el que pots provar és masturbar-te a un ritme més lent, centrant-te en les sensacions del teu cos, com respon a les carícies i a l'estimulació, i fent moviment més lents i suaus. Així augmentaràs el temps fins a arribar a l'orgasme.
La quantitat de semen no és ni dolenta ni bona, és a dir, cada persona produeix una quantitat de líquid seminal, això no significa res.
Que sempre estiguis empalmat, és a dir, en erecció probablement vagi lligat a l'edat, a l'adolescència comencem a segregar les hormones relacionades amb la sexualitat i aquestes juntament amb l’interès que ens desperten altres persones fa que el cos reaccioni. Que pel matí hi hagi erecció és una bona senyal de salut, en català tenim una expressió magnífica per referir-nos a aquest fet "la trempera matinera".
Per tant, no has de preocupar-te per res, l'únic que podries provar és modificar el ritme de la masturbació i així aprendre bé com reacciona el teu cos.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL