Tinc 14 anys i encara no me liat...
Hola!
Tinc 14 anys i encara no me liat...
Un cop ho vaig fer amb un noi pero de seguida em vaig apartar, perque directament no magrava. Mes d'un cop e tingut oportunitats de liarme pero mai em trobu preparada perque el primer cop ya em va anar malament i la veritat que nose com fero.. Siusplau em podrieu ajudar, em podrieu donar consells? Com fero per no quedar malament... siusplau ajudeume!
Gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Tenir l'oportunitat està molt bé, el que t'has de preguntar és si vols donar el pas de liar-te amb algú o no. Si encara no vols, no passa absolutament res! Ja arribarà el moment en que sí que vulguis. Si sí que vols aleshores només has de deixar-te portar, comença per fer petons als llavis de l'altre persona, acarona amb la teva llengua els seus llavis i ell potser també treurà la seva llengua per acaronar la teva. I ja ho tens! Només haureu d'anar seguint el moviment de l'altre i gaudir del moment!
Una abraçada! I gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat