Ajuda !!!
Hola,
Tinc un problema des de fa bastant temps, des que vaig començar l'ESO, i ja tinc 18 i segueixo igual. El cas es que fa molt tmeps que tinc ganes de liarme amb nois i oportunitats no em falten pero el meu problema es que per molt que jo vulgui no ho acabo fent per por a si a ell no li agrada i després poder quedar jo malament. Que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal estar nerviosa però ningú neix ensenyat, oi? Tothom hem d'aprendre a fer mil i una coses i les primeres vegades sovint no són les millors!
Tenir l'oportunitat està molt bé, el que t'has de preguntar és si vols donar el pas de liar-te amb algú o no. Si encara no vols, no passa absolutament res! Ja arribarà el moment en que sí que vulguis. Si sí que vols aleshores només has de deixar-te portar, comença per fer petons als llavis de l'altre persona, acarona amb la teva llengua els seus llavis i ell potser també treurà la seva llengua per acaronar la teva. I ja ho tens! Només haureu d'anar seguint el moviment de l'altre i gaudir del moment!
Una abraçada! I gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat