lioo
Hola, tinc 14 anys i encara no m'he liat tothom diu que es super maco i que es una "passada" el problema es que jo em vull liar, però amb el nen que m'agrada però a ell jo no li agrado i jo em vull liar ja... Ademes tinc grans i això fa que els nens s'apartin de mi..
Gràcies..
IESP

Hola This Love!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
És natural que tinguis ganes de liar-te amb algú, perquè froma part de la curiositat que tots tenim, però cada cosa arriba al seu temps! :) Com més ho vulguis forçar, potser més difícil és que passi...
De manera que et diria que tinguessis paciència, ja que segur que acabes trobant algú amb qui el sentiment és mutu!
I recorda que els grans són típics en l'adolescència (deguts als canvis hormonals) i la majoria de joves en tenen, així que no hauria de suposar un problema per conèixer a algú, oi? Molts ànims!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat