ES un dubte sobre el tampó
Hola primer de tot us vul feliçitar de cor per tot l'esforç que feu per tots els milers d'adolesctens
La meva consulta es aquesta:
-Quan et pses un tampó no com saps que no t'equivoques de forat (esk em vull posar un pero la meva mare no vol)
-Quan tel treus que sents?
-Em podries dir quina es la talla més petita del "compax pearl"??
- Quan saps que està ple?
-Quan està ple i no tel pots cambiar la meva mare es posa un salva slip osigui la sang que està al tampo se "escurre"? o la sang seguiex baixant passant pel tampó que esta ple fins el salva slip
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per no deixar-nos ninguna pregunta per contestar les copiarem i les anirem resolent:
-Quan et poses un tampó no com saps que no t'equivoques de forat (es que em vull posar un però la meva mare no vol)
No et pots equivocar de forat, l'anus és l'anus i per la uretra (per on fem pipí) no hi cap, per estar-ne més segura agafa un mirall i mira els teus genitals, veuràs que no té pèrdua!
-Quan tel treus que sents?
Quan el treus si està ple no sents res, senzillament estires del fil que queda fora i rellisca, si no està ple, pot ser que sentis com si raspés una mica les parets vaginals.
-Em podries dir quina es la talla més petita del "compax pearl"?
El més petit és el de color lila/rosa.
- Quan saps que està ple?
Normalment ho saps perquè ja comences a tacar les calcetes o el salva Slip.
-Quan està ple i no tel pots canviar la meva mare es posa un salva slip o sigui la sang que està al tampó se "escurre"? o la sang segueix baixant passant pel tampó que esta ple fins el salva slip
El tampó no és un tap i és possible que la sang surti una mica, per això es pot portar una compresa o un salvaslip mentre duus el tampó posat i estàs en els dies de més flux menstrual.
Una abraçada! I gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat