Penis
Primer de tot com em puc depilar perque mho faig amb la fulla de afeitar i als segons em surten granets i la pell s'irrita (em fico cremes per les irritacions pero es queden el granets)Com ho puc fer be?
Segon: Tinc 14 anys i tots el meus companys em diuen que tinc un penis super gran , en vritat si que el tinc masssa gran i aixo em precupa perque ells solament alcancen uns 16cm pero el meu penis en repos medeix 20cm i en erreció uns 24cm , es normal per un noi de la meva edat , em precupa , tinc que fer alguna cosa ? Em diuen que en ''pajeo'' molt i per aixo la tinc gran (solament una a la semana de palla),tindre problemes de gran ?
Gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
1. Quan algú s'afaita amb la fulla d'afaitar, és normal que surtin aquest granets, ja que moltes vegades apareixen perquè els pèls han quedat dins la pell. També pot ser que t'estigui afectant alguna al·lèrgia (pel sabó o la crema d'afaitar que utilitzes) El millor seria que anessis a un centre d'estètica especialitzat i preguntar, ja que potser és millor que t'ho faci una persona professional.
2. Respecte a la mesura del penis, has de saber que aquest no creix en funció de quant es mastruba el noi. Això varia segons la persona (sovint degut a la genètica) i no a fer determinades pràctiques sexuals. L'únic inconvenient que et pots trobar és que quan vulguis fer la penentració faci fal a l'altre persona (en cas de ser una noia, li tocaria l'entrada del coll de l'úter amb molta facilitat, i això fa força mal). Si arriba a passar, hauries d'anar a una botiga tipus "sex shop" on vénen una peça que actuaria de "tope", es col·loca a la base del penis i serveix per no introduïr-lo completament.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat