Sexe als 16?
Hola bon dia! Necessitaria un consell. Veureu, soc una noia de 16 anys, i estic sortint amb un noi de la mateixa edat. Portem bastant poc, pero es cert que temes com ara el sexe, han aparegut i cada cop tinc més dubtes. Sempre he sigut molt poruca, i tinc bastanta por a tot. Sempre em qüestiono, i si fa mal? quan ho he de fer? em deixarà després d'aixo?
No se que fer, per que per més que intento pensar el tema més nerviosa em poso. Soc de les que considera que la primera vegada ha de ser especial..He posat una data minima, els 6 mesos, pero tinc el problema que no se si es molt aviat o que.. Suposu que es una mica per la opinió dels demés, i la mare.. No se que fer, em podrieu donar algun consell? Gràcies!!
Elena Crespi

Hola, primer de tot, gràcies per la confiança!
La idea de la primera vegada és que no et posis pressió. Està bé que vulguis que sigui especial però també et recomano que amb la teva parella vagis fent aquest camí a poc a poc i anar-vos coneixent i aneu jugant mica en mica i cada vegada fent més coses i així el moment de tenir la primera relació sexual amb penetració sortirà de manera més natural. Potser et demanaria a què jugueu i quines coses ja esteu fent per veure com ho vius? com et sents?
Senzillament aquest pas ha de ser una evolució natural de la relació.
una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres