Coca-Cola zero
Hola tinc un dubte.
El passat estiu vaig voler aprima i vaig decidir veure Coca-Cola zero ja que sempre premia de l’altra. I l’altre dia hem vaig assabentar que la Coca-Cola zero pot produir càncer i estic molt amoïnat per això ja que sempre la prenc (3 o 4 lates per dia)
Sara Bujalance

Hola tonait! 3 o 4 llaunes al dia de coca-cola és massa coca-cola, no és convenient que en prenguis tanta! El millor que pots fer és prendre coca-cola normal, però de tant en tant, 2 o 3 a la setmana, (no al dia!). Tot i així, no t'espantis, la coca-cola no produeix càncer, no et posaràs malalt. El que sí que passa és que la coca-cola zero porta uns edulcorants que en moooooolta quantitat són perjudicials per l'organisme (però no per unes quantes coca-coles), per això et dic que millor prenguis coca-cola de la normal, però recorda no prendre'n més de 2 o 3 llaunes a la setmana, ok? Molts petons!!