10 kg i descendint
Estic massa obsessionada amb el menjar. Sé que menjo molt menys del que hauria, però inconscientment em prohibeixo a menjar més per por a engreixar. No puc evitar-ho... Medeixo 1'75 i peso 50,2 kg; és un bon pes? He aprimat deu quilos en un més i mig amb aquesta "nova dieta" que segueixo. Demano ajuda perquè sé que no és bo el que faig, i vull deixar de veure-ho tot des d'aquest punt de vista.
Sara Bujalance

Hola lethergo02! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! 50 quilos per 1,75 metres és massa poc!! Amb aquests 10 quilos que has perdut estaries molt millor! Per tot el que m'expliques sembla que la preocupació pel pes t'ha portat a obsessionar-te massa i a començar a preocupar-te i trobar-te malament, i no m'extranya que et preocupis, el que m'expliques és preocupant. Sé que costa parlar amb els pares d'això, però ho has de fer. Necessites parlar amb ells per a que t'ajudin a controlar aquesta obsessió i que no es converteixi en un problema més gros. Aquesta "nova dieta" pot fer-te molt de mal, la millor manera d'evitar-lo és parlant amb els pares, així que t'envio molts ànims per a que els hi expliquis. Molts petons!!