El meu cosi i jo
Hola soc una noia de 14 anys i el meu cosi de 19 i mig amb fa dits i m'agrada pero a la vegada no que haig de fer estc confosa 😓 mersii💕
Elena Crespi

Hola petita guerrera.
el més important és que tu vulguis estar amb el teu cosí i liar-te amb ell. Amb el que ens escrius no queda clar que realment vulguis que passi el que t'està fent i si no vols que ell et faci això, llavors ho podríem considerar un abús per part seva ja que ell té 5 anys més que tu i hi ha una diferència considerable.
Primer de tot has d'aclarir si realment vols que ell et faci això o no. I si vols, explicar-li com t'agradaria que ho fes. I si no vols, SOBRETOT, dir-i que no vols continuar.
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres