Es pronte?? Que pot passar?
Doncs passa una cosa... jo vaig de lio amb un que pos es una mica mes gran que jo i l'altre dia em va fer els dits. Se'm va trencar l'imen aixo s'ignifica que no soc verge?? I tambe em quedat i crec que ho farem... pero me fa temo no per si em fara mal perque se que no sino per quedarme ambarassada o per que encara soc menuda... no ho se... en tinc 13 ajudaa siusplaau
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Que hagis trencat l'himen no significa que ja no siguis verge, significa que ja no tens himen, ja està. La virginitat és una concepció cristiana que fa referència a la primera vegada que es tenen relacions sexuals amb penetració.
La por a quedar-te embarassada és per què ell ho vol fer sense preservatiu? Les relacions sexuals amb penetració ha de ser amb preservatiu SEMPRE! I si es trenca aleshores heu d'anar a urgències a buscar la pastilla del dia després.
D'altra banda si et planteges que encara no saps si ho vols fer, no ho has de fer perquè ell sigui més gran i vulgui fer-ho, és la teva vida i la teva decisió, si encara no ho vols fer, no ho facis, diga-li que encara no vols fer el pas i ja està, ell ho haurà de respectar.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat