fer-ho
Hola, tinc 17 anys, sóc verge, fa tres mesos que estic sortin amb un noi encantador amb el qual sento el que no havia sentit abans per ningú, me l'estimo amb bogeria.
Ja hem fet preliminars i tot ha sortit bé però la cosa és que hem provat de fer l'amor dos cops i cap ha sortit bé (no hi ha manera de que m'entri). Cal dir que jo mai em masturbo posan-me els dits, de fet fins fa poc no m'havia introduit cap dit però l'altre dia vaig aconseguir-ho. No se perque però amb els tampons tampoc m'hi entenc i tot això fa que pensi que tinc un problema amb l'himen o amb la vagina, és com si la tingués petita o li costes molt dilatar-se.
L'altre dia em fa estar fregan el seu penis contra el clitoris i va baixar una mica sense voler i casi entra, ens vam sorprendre perquè sense condó era com si anés a entrar amb molta facilitat i ens va fer dubtar per un moment provar-ho de fer sense condó però no ho vam fer, està clar.
Sé que dos cops no és haver-ho intentat molt ara per ara, però aquests dos fracasos fan que em senti malament amb mi i m'engoixi.
Què em passa? com puc solucionar-ho poc a poc? ja sé que per fer-ho s'ha d'estar relaxat i tot això però no sé si el que em passa va més enllà d'estar còmode i relaxada.
Pd: tots dos estem força segurs de que no teninm cap malaltia de transmissió sexual però jo em sentiria més segura si ho comprovessim, com ho podem saber amb seguretat? on s'hauria d'anar?
Moltes gràcies :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per a saber si els dos esteu sans el millor és que aneu al CAP (Centre d'Atenció Primària) i demaneu les proves d'ITS (Infecció de Transmissió Sexual).
Pel que fa a la teva idea que la teva vagina és petita o està tancada, no és així, el millor és que ho vegis per tu mateixa, agafa un mirall i mira't, mira els teus genitals i prova a introduir un dit, veuràs que s'adapta i entra sense problemes.
Si veieu que amb el preservatiu costa més el que podeu provar és utilitzar un lubricant ja que el làtex pot estar poc humit. Preneu-vos-ho amb calma i tranquil·litat i si fa mal, pareu i feu una altre cosa, acaroneu-vos, etc...
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat