Pits massa grans!
Ja vaig fer una consulta fa uns mesos, pero es que necesito ajuda.
Tinc 12 anys i tinc els pits molt grans. D'esquena faig una 85 i de copa una E... i cada vegada creixen més... Em fa molt mal l'esquena.
La meva mare em va portar al metge pero em van donar l'opció d'aprimar o de fer cirugia per treure unes talles.
El que passa es que no puc aprimar molt més... faig 1'6m i estic molt prima, i no crec que sigui molt bó aprimar.
Em fa molta por aixó de la cirugia. Que faig? M'aguanto o em trec unes talles?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Al contrari del que molta gent creu els pits grans poden ocasionar molta molèstia, precisament el que tu descrius és un gran exemple!
Si l'esquena et fa molt mal pels pits i ja has consultat al metge el que podries fer és optar per la reducció de mames, deixa d'aprimar, aquesta no serà la solució, si vols, abans de l'opció de la cirurgia, podries provar anar al gimnàs per reforçar la musculatura de l'esquena, cervicals i ronyons, si amb això no millora el dolor aleshores l'opció de la reducció l'hauràs de valorar en serio.
El millor de tot això és que ho has pogut amb la teva mare, no passar-ho sola és bàsic i t'ajudarà a afrontar-ho!
Ens sap greu no poder dir-te què has de fer, però has d'entendre que aquesta ha de ser la teva decisió.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat