es urgent!!!
Per començar , gràcies per respondre'm , la varitat es que es molt urgent.
Fa poc que he vingut ha viure aqui, jo soc de noruega. Quan he vingut aqui he conegut un noi.
És un any mes gran que jo, però no deixa de ser un amor amb mi, és el típic noi que tot el institut (majoritariament les noies)està colat per ell.
jo soc una noia normal, osigui sóc molt pàl·lida i tinc els ulls blaus.
Ell fa poc em va dir que m'estimava, i jo ha ell. De moment no em fet relacion sexuals pero ell, que té 16 i jo 15, ja comença a demanar-me, no directement però em va insinuant(com per exemple venir a casa meva, entrar a l'habitació i posan-se en boxers arrapats estirat al meu llit amb la musica que ens agrada a tope, i quan li pergunto que que fa...em diu qu enomes te calor...i em somriu)
però avans vull saber:
-fa mal?
-et surt naturalment? com un instint?
-que passa si no li agrada el meu cos?
-i si no ho faig be?
-quan em demani que li fagi sexe oral...ho sabre fer?
-i si em poso nerviosa?
siusplau, responeu-me....estic desesperadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança en el consultori! En primer lloc, totes les preguntes que tens són completament normals, el dolor dependrà del teu estat de nervis i és possible que les primeres vegades pugui fer una mica mal o molèstia, si veus que et fa massa mal, pareu i prou, no passa res.
Els dubtes sobre el teu cos, segurament si està amb tu, el teu cos li agrada, els nervis són normals, però no has de comparar-te amb ningú!
Si et demana sexe oral i no ho vols fer, no ho fas i prou, en el sexe el que hem de tenir més en compte és el que volem nosaltres mateixos no només el que vol l'altre persona... per tant, si no vols fer-ho no ho facis, només faltaria!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat