Marxa enrere..
Contesteu rapid siusplau!!
Porto 7 messos amb un noi de 16 anys, molt guapo i molt bon nen i ho vam fer, aquesta setmana ho hem tornat a fer però no teniam condóns i va fer la marxa enrere i es va correr a fora.. La regla hem te que venir el 27/28 d'aquest mes i encara estem a dia 17 però estaré embaraçada? ell diu que no hi ha perill, que estigui tranquila que com mes ho pensi mes hem tardará en venir la regla i que aquesta por no l'he de tenir.. Ajuda!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És possible que ja estiguis més tranquil·la o més espantada, ell té raó en una cosa, la regla pot veure's afectada per l'ansietat o l'estrès però no té raó amb una altre cosa, la marxa enrere NO és un mètode anticonceptiu, és un mètode d'alt risc, tant d'embaràs com d’Infecció de Transmissió Sexual, per això et recomanem que per a properes ocasions el condó NO sigui una opció, el preservatiu és una condició i si no en teniu doncs aquell dia no tingueu relacions sexuals amb penetració. Així evitareu aquest mal moment.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat