embarassada i filla d'un altre
Hola hem dic Laia tinc 17 anys acabats de fer. Mai m'ha agradat estudiar fa uns 7 mesos vaig ser mare, el que passa es que jo portava una relació amb el meu novi des de els 14 i vam començar a tenir relacions sexuals als 15. Quan em vaig quedar embarassada vaig voler tenir la filla tant jo com ell la dessitgavem, el que passa que un dia que el seu millor amic i jo ens vam quedar a casa seva sols i ens vam enrotllar el meu novi havia sortit unes 2 hores a fer uns encàrrecs, crec que la filla que he tingut és del seu millor amic i tant l'un com l'altre no ho saven. Ara fa un més vaig tornar a enrotllar-me amb el seu millor amic i m'he tornat a quedar embarassada que faig!?
Necessito que m'ajudeu tant la consultora com la gent que té adolescents.cat al mòbil us necessito!!!
Gràcies a tot per l'ajuda!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La decisió és teva, què fer o què no fer, ho has de valorar i decidir tu. La situació que expliques no és gens senzilla ni gens fàcil, de fet és possible que sigui una de les més complicades del consultori.
Si vas tenir a la primera filla, ara saps el difícil que és tirar endavant d'un bebè, el temps que requereix, l'energia, etc... valora què vols fer i actua en conseqüència.
També tingues en compte que per a properes ocasions el millor seria fer-ho amb preservatiu.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat