Cames
Holaaa:) Odio el meu cos y no vull començar a vomitar, ja que no menjo tant com avans y voldria saber quins exercicis tindria que fer per tindre un 'thigh gap'y un abdomen pla, gracies
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera per poder tenir un "thigh gap" perquè és impossible que hi hagi un espai tan gran entre les cames, això només ho aconsegueix el photoshop, o trucs en la postura a l'hora de fer la fotografia, (o un cos malformat genèticament), així que ni t'esforcis en tenir un "thigh gap", en realitat no és possible, ni la persona més prima del món ho té. Per tenir un abdomen pla i un bon pes en general només cal que mengis de tot, de forma equilibrada, i que facis esport habitualment (3 cops a la setmana com a mínim). NO VOMITIS MAI, a part de que no aprima, et pot portar MOLTS problemes de salut!!! NO juguis amb la teva salut! I no t'obsessionis amb el físic, per tenir una bona autoestima i sentir-se bé és necessari valorar-nos per com som per dins, no per fora. Molts petons!!