Vull engreixar
Hola, el cas esque vull engreixar... estic prima, peso 45kg i gairebé tinc 14 anys, el problema es que no sé que menjar per engreixar i quan engreixo una mica em surten estries perquè m'aprimo molt ràpid, que puc fer? que em recomanes...?
Sara Bujalance

Hola nataliia! El millor que podem fer per tenir un pes correcte és menjar de tot i de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària. Si menges de tot i equilibrat no cal que facis res més. Pensa que el pes també depèn d'un factor genètic que no podem ni triar ni canviar, com la constitució, que en el teu cas sembla ser una constitució prima. És per això, per les coses que no podem canviar, com la constitució, que sempre insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som. De totes maneres, et recomano que tinguis paciència, tens només 14 anys i encara has de créixer, així que ja veuràs com a mida que vagis fent anys i el teu cos vagi madurant, anirà prenent més formes. Molts petons!!