problema al clitoris
Hola, tinc un petit problema, des de que em vaig ficar un consolador, el primer com no però el segons i el tercer si, m'ha agafat mal al costat del clítoris, m’ho miro i no tinc res però em molesta molt es com una espècie de punxada, m’agradaria anar al ginecòleg per preguntar que passa però em fa cort e dir-li a la meva mare el que em passa i com m'ha passat, per això os pregunto si es normal? Molt cops em costa caminar i em fa un dolor tremendo, i si vull tonar-me a posar el consolador no puc per que em torna el dolor...:/ Ajuda siusplau. :/
IESP

Hola Crazy!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que el consolador (o vibrador) només genera una vibració que no ha de ser perjudicial pels genitals, de manera que el que et passa potser no té res a veure amb aquestes punxades que descrius. A més, si et van introduïr el vibrador (dius: "em vaig ficar") a la vagina i el mal és al costat del clítoris, també ens indica que potser no està relacionat.
Però com tu dius, la solució és anar al metge i consultar-ho, ja que són les persones especialitzades en ginecologia les que poden explorar i avaluar què passa. Entenc que et faci vergonya, però pensa que és l'única manera de saber exactament què és el que et fa mal.
Pots demanar hora i anar tu sola, ja que el que expliquis és confidencial, d'acord? Molts ànims!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_galehttp://www.facebook.com/helenagale.psicologa
" rel="nofollow">www.facebook.com/helenagale.psicologa http://www.consultajove.cat
" rel="nofollow">www.consultajove.cat