no llego al orgasmo no me excito
Hola, cuando tengo relaciones sexuales con mi novio no llego a tener un orgasmo y eso a el le deprime y ya no lo quiere hacer mas porque el es el único que se corre, yo no soy de masturbarme porque cuando lo hago no me excito y no se en que pensar por que no se lo que me excita y estoy preocupada por todo esto, me gustaría saber que puedo hacer para excitarme y llegar al orgasmo con mi novio.
Un beso bien fuerte, me encanta adolescents.cat :*
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Si no t'excites, no és possible arribar a l'orgasme... De manera que primer de tot has de saber què t'agrada i com! I aquí no hi ha una fórmula matemàtica, ja que cada persona és única.
Et diria que:
- parlis amb el teu xicot del que et passa, ja que segur que ell vol que tu gaudeixis
- la masturbació serveix per poder conéixer el propi cos i saber com ens agrada que ens toquin
- el clítoris, que es troba a la zona externa dels genitals, és l'òrgan més erogen de les noies (no la vagina). Per tant, quan estiguis amb el teu noi, no oblideu jugar amb aquesta part del teu cos!
- per últim, recorda que qui mana és el teu cervell: com més et capfiquis en aconseguir un orgasme, més difícil serà. Intenta gaudir de tot el que passa, estar cómoda i ser tu mateixa!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat