NECESSITO AJUDA!! PERFAVOOR!
Tinc 13 anys i la veritat es que estic bastant grassa... m'agradaria pedre pes pero no se com fer-hu que es el primer que s'ha de fer?
estic mol confusa
Sara Bujalance

Hola almbebe1! Gràcies per escriure! Les millors pautes per tenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot i de manera equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. De totes maneres, si creus que tens un problema amb el pes i no saps ben bé com fer-ho, parla amb els pares per a que et portin al pediatra. El pediatra és qui millor et podrà treure de la confusió que tens dient-te si et sobra pes o no. I en el cas de que si et sobrés, et donaria les pautes per poder mantenir un pes correcte. Un petó!