virginitat
hola tinc catorze anys pero encara no tinc la regla, el cas esque l'altre dia ho vaig fer amb un nen , pero nomes va durar cinc minuts.Estic molt confusa, i no se si aixo es perdre la virginitat o no. I el que mes em preocupa es la regla, passa algo si ho fas i encara no tens la regla?? La gent pensara malament si ho fet sense la regla?
Elena Crespi

Hola, ola!
Doncs, quan dius que ho vas fer... vols dir que vas tenir penetració?
T'explico: el que la gent digui no importa, el que é simportant és el que tu pensis. Com a professional et diré que potser és una mica d'hora fer-ho als 14 anys (independentment si tens la regla o no). Però si tu estàs convençuda del que has fet i has escollit tu el noi amb qui fer-ho. És la teva decisió!
La pregunta important és: vau utilitzar preservatiu? això és importantíssim, perquè encara que no tinguis la regla, no sabem si ja estàs ovulant i això podria fer que et quedessis embarassada!
Sobretot, utilitza protecció!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres