com començar
hola!! Tinc 15 anys i he parlat amb el meu novio i hem decidit començar a practicar relacions sexuals. el meu problema es que no se com començar ni com acabar. em podries explicar pas a pas que tinc que fer?
Anissa Ouali

Hola Chica secreta!!
No hi ha un manual de passos que expliqui com ha de ser una relació sexual. L'objectiu principal: gaudir i passar-ho bé.
Què us semblaria si ho parleu entre els dos? Què us agradaria fer? Què no voldríeu fer? Es tracta de que "jugueu", conèixer que agrada del propi cos i de l'altre, per exemple amb un massatge, petons, carícies,... (les relacions sexuals no són només penetració). Com s'acaba? En el moment que vulgueu, es pot fer un massatge, unes carícies, masturbar-vos l'un a l'altre i simplement acabar.
La sexualitat és un aprenentatge, i com ha tal podeu anar aprenent i investigant junts!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali