Tampax
Hola bones,
S'acosta l'estiu i mai m'he posat un tampax...Aquests dies ho he intentat, pero no ho aconsegueixo.
Pot ser que tingui el forat de la vagina massa petit? Perquè de veritat que no m'entra ni sembla que pogués entrar mai...De quina mida hauria de ser més o menys?
Gràcies i petons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No té res a veure amb la mida de la vagina, un tampó te l'has de posar, si vols, quan tens la regla de forma molt abundant, si te'l poses quan encara no t'ha baixat del tot, els primers 2 dies, o els últims un o dos dies, aleshores pot molestar.
Intenta introduir els de mida més petita i procura fer-ho assentada a la tassa del vàter o en les postures que recomana el mateix prospecte de la caixa. Si vols t'adjuntem un enllaç on s'explica com utilitzar-lo:
Vr3X9EFqjsE
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat