em fa mal molt sovnit el potorreteeeeeeeeeeeeeeeeee
bona tarda mal partis!!!! mireu, em dic martina i tinc 12 anys i tinc un problema... em fico molt sovint un penis de plastic per la vagina i a vegades per cul... no se com ho haig de fer per que no em faci gaire mal quan mal fico pel culet... d'atra banda quan em fico el consolador per la vagina em fa mal i la meva pregunta es si sempre ha de fer mal tan per davant com per darrere... mi potorrooooo!! (agafemse les coses amb conya teteeeeeeeees..) ciau i gracies adolescents sexuals!!!
IESP

Hola martina,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb 12 anys no sabem com tens un vibrador, però si el tens i a l'introduir-lo et fa mal, potser podries provar a estimular la zona del clítoris amb la vibració en comptes d'introduir-lo per la vagina o l'anus.
El sexe anal, d'altra banda, necessita d'una preparació, l'esfínter és un dels músculs més forts que tenim i tendeix a succionar si es tensa. Per aquest motiu les joguines per introduir analment són diferents a les que estan dissenyades per la vagina o per l'estimulació externa.
Per tant, intenta estimular el clítoris i si fa mal, de moment no introdueixis.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat