Ell...
Hola, volia comentar-vos, pero si hem podeu ajudar, amb el següent:
Quan era més petita (amb 8 i 9 anys) m'agradava un noi, que em portava dos anys, que el coneixia de vista i perquè les nostres germanes van juntes a classe, sempre m'ha semblat guapíssim... Vaig deixar de veure'l quan ell va marxar a l'institut, i l'any passat que vaig entrar jo, el vaig veure i això. Aquest any, a principis de curs (jo vaig a segon i ell a quart) hem va agregar al Facebook i hem va demanar el Whattsapp i això, i hem parlat casi cada dia durant un mes o així... En persona també hem parlat, i hem sembla molt simpàtic i graciós... I hem fa por de penjar-me per ell, perquè crec que si ho faig ho passaré malament (m'estic començant a penjar, penso amb ell contínuament). No sé que fer... Ajudeu-me siusplau... Gràcies!
Anissa Ouali

Hola anònima!!!
Segurament si t'agradava, al tornar a retrobar-te’l han reaparegut aquest sentiments, i que estigueu en contacte fa que els vagis sentint més sovint. Què pots fer? la decisió ideal seria ser sincera amb ell i explicar-li els teus sentiments. Però segurament la por a que et pugui dir ell no et deixi arriscar-te.
Nosaltres et recomanaríem que observis, que vegis com et vas sentint amb ell, com està ella amb tu, si la vostra relació és més d'amistat, és a dir, que el vagis coneixent. Mica en mica tu hauràs de decidir si li vols explicar el que sents o no, però recorda que qui no arrisca no guanya (tot i que la seva resposta sigui no i en aquell moment ho passis malament).
Sento no donar-te una resposta més clara! una petonàs!!!
Anissa Ouali, @AniOuali